سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در زمینه خرید منازل شهدا موفق به خرید منزل شهید کلهری و شهیدان گایینی شدیم و خانه توکلی برای خانه موزه هیئت‌های مذهبی نیز تملک شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اعلام کرد: در شب نیمه‌شعبان سالروز ولادت فرخنده دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، مراسم نورافشانی در 313 نقطه شهر قم توسط این سازمان انجام می‌گیرد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان قم، همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام‌حسین (ع) با تجلیل از برترین هنرمندان هنرهای تجسمی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به کار خود پایان داد.

همزمان با ایام دهه فجر تور گردشگری روایت پیشرفت با بازدید از 4 پروژه بزرگ شهرداری قم اجرا شد.
 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در 20 نقطه شهر با مشارکت بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی؛ غرفه‌های فرهنگی در مناطق پرتردد شهر با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند اجرای سرود برگزار می‌شود.
 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اجرای برنامه‌های محله مسجد محور در مناطق مختلف قم گفت: در این طرح خدمات ورزشی و فرهنگی در قالب مسابقات مختلفی مثل المپیاد فرزندان انقلاب در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.
 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برای دومین سال، 232 بسته تبلیغات محیطی به مناسبت گرامیداشت ایام ‌الله دهه مبارک فجر، برای نصب در معابر اطراف مسجدها به مسئولان هیأت امنای مساجد سطح شهر قم اهدا شد.

   نشست توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با حضور جمعی از ائمه جماعات و اعضای هیأت امنای مساجد شهر قم و تعدادی از مدیران استانی و شهری در سالن همایش‌های بین‌المللی شهرداری برگزار شد.

پانصدمین نشست بنیاد قم‌پژوهی با موضوع "تحولات حوزه علمیه قم در سده اخیر" با حضور آیت‌الله رضا استادی برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به انجام اقداماتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر گفت: این کار با محوریت بوستان‌های بزرگ آغاز شده و توسعه خواهد یافت.