مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس گفت: قرابت میان شهرهای قم و قدس، ظرفیت‌های فرهنگی بی‌شماری دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با توجه به جایگاه مهم شهر کریمه اهل بیت(ع)، بسیاری از برنامه‌ها در قم پیوست فرهنگی دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار مدیران سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور اظهارداشت: مسجد جمکران "ام المساجد" ایران است؛ نسل جوان را با مسجد جمکران آشنا کنید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در دیدار مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری کشور اظهارداشت: دبیرخانه «تسهیل سفر به قم» در سازمان فرهنگی شهرداری قم ایجاد شود.

معاون وزیر کشور در دومین نشست مدیران عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های کشور در قم اظهارداشت: خاستگاه، دوام و فرجام انقلاب اسلامی فرهنگی است و هرچند مسئولیت های دستگاه ها تقسیم می شود اما اگر فرهنگ مدنظر مدیران دستگاه ها نباشد ممکن است اصول فراموش و فروع جای آن را بگیرد.

تعدادی از مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) شهر قم و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان بستند.

عضو شورای شهر قم گفت: برنامه های مسجد محور در قم موفقیت آمیز بوده و قم در این باره پایلوت بوده و نگاه کشور همواره به قم است.

در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی از خطبای برجسته مذهبی، از اقدامات شهرداری قم به ویژه در حوزه فرهنگی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، دکتر سید مجید امامی در دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم با بیان اینکه از رویکردهای قم در حوزه توسعه فرهنگ عمومی بهره مند شدیم اظهار داشت:نوآوری و نشاط اجتماعی و زیست عفیفانه باید در بخش فرهنگی شهر در نظر رفته شود.

به گزارش سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم؛ مشاور وزیر کشور در دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های کشور در قم که به منظور تبادل و انتقال تجربیات اجتماعی و فرهنگی درحال برگزاری است، اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری پیشرفت چهار عرصه علم، زندگی، معنویت و فکر را شامل می شود لذا ارتباط مسجد و سازمان فرهنگی شهرداری در اولویت قرار گیرد.