مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، با بیان این که المپیاد ورزشی افتخار شهر، باعث موفقیت بیشتر ورزش قم می‌شود، گفت: از مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم بسیار متشکریم که با برگزاری اولین المپیاد ورزشی شهر قم با عنوان افتخار شهر، این شور و حرارت در ورزش قم ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون بانوان و  خانواده شورای اسلامی شهر قم، ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم برای برگزاری اولین المپیاد ورزشی-فرهنگی افتخار شهر که به منظور استعدادیابی از استعدادهای برتر ورزشی شهر قم، برگزار شد، تأکید کرد: المپیاد افتخار شهر باعث اعتلای ورزش قم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برای برگزاری اولین المپیاد ورزشی شهر قم، گفت: المپیاد افتخار شهر که به منظور استعدادیابی از نوجوانان نخبه ورزشی شهر قم برگزار شد، برنامه بسیار خوب و جذابی برای کلیت ورزش شهر قم است و موجب پیشرفت آن خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در سالی که گذشت توانستیم بیش از هزار مدال کشوری را توسط نوجوانان و نونهالان دختر و پسر قمی کسب کنیم، گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با برگزاری اولین المپیاد ورزشی فرهنگی، نشان داد که پای کار حمایت از ورزشکاران شهر قم و معرفی آنان به مردم است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در حوزه ورزش همگانی و ورزش محلات دغدغه‌مند است.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی افتخار شهر با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر مقدس قم و جمعی از مدیران شهری و استانی و روسای هیات های ورزشی استان قم در سالن ورزشی 2000 نفری شهید حیدریان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی افتخار شهر یکشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری شهید جعفر حیدریان افتتاح می شود

ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه سازمان های فرهنگی شهرداری ها مرغ عزا و عروسی هستند، افزود: تمام ارگان ها درخواست مساعدت از سازمان های فرهنگی دارند که این اشکال باید اصلاح شود و اقدامات طبق برنامه پیش رود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آمل گفت: راه اندازی مجدد گرم خانه و جمع آوری متکدیان اقدام خوبی بود که انجام شد و همچنین مدیریت معتادان که صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت گفت: شهر قم یکی از شهرهای بزرگ مذهبی جهان است که باید اقدامات عمران و فرهنگی سهر بسیار بیشتر از آن که هست باشد.