رییس ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور، گفت: مسجد تأثیرگذار مسجدی است که عملیات فرهنگی هدفمند برای آن تعریف شود و برای این مهم همراهی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها لازم است.

مشاور وزیر کشور گفت: شهر قم به واسطه سبقه فرهنگی و دینی در برگزاری برنامه های دینی پیشرو و الگوی شهرداری های شهرهای دیگر می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم که پویش #من_در_کنار_غزه‌ام به پیشنهاد او انجام شد، گفت: این پویش باید جهانی شود.

نماینده رئیس جمهوری در امور روحانیت اظهارداشت: جامعه ای که درد دین داشته باشد باید مسجد را در اولویت و محور اصلی اقدامات فرهنگی خود قرار دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بر دوش سازمان های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌هاست و از این رو باید گفت که مسئولیت سازمان فرهنگی شهرداری، بار سنگینی بر دوش شما می‌باشد.

مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور در بیانیه‌ای عنوان کردند: رژیم صهیونستی جنایتی بی مانند را رقم‌ زد و واکنش گسترده به این رویداد نیاز مبرم جامعه امروز است

رئیس کمیته گردشگری کلانشهرهای ایران گفت: برگزاری همایش مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری موجب تشکیل یک شبکه فرهنگی در کشور شده که این شبکه در زمینه اقدامات و همچنین اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها می تواند مثمر ثمر باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: قم معدن فرهنگی است و هر استانی بتواند از این معدن استفاده کند، سود کرده و برگزاری نشست های سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور به منظور بهره گیری از این معدن عظیم است.

معاون فرهنگی اجتماعی و زائران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی در قم گفت: قم توانایی و ظرفیت مرکز تولید محتوای فرهنگی در کشور را دارد و باید از این ظرفیت با طراحی یک مانیفست فرهنگی استفاده کرده و در کل کشور بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند گفت: بهره‌مندی و استفاده از توان و ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی بایستی از اولویت‌های سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌ها باشد چراکه این اتفاق در عمل بسیار موثر است و موجب افزایش همبستگی بین مردم و مسئولان و کاهش فاصله دولت و مردم می‌شود.