به گزارش سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم؛ مشاور وزیر کشور در دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های کشور در قم که به منظور تبادل و انتقال تجربیات اجتماعی و فرهنگی درحال برگزاری است، اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری پیشرفت چهار عرصه علم، زندگی، معنویت و فکر را شامل می شود لذا ارتباط مسجد و سازمان فرهنگی شهرداری در اولویت قرار گیرد.

در بازدید مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور از خانه موزه شهیدان زین‌الدین، از پوستر پویش «من در کنار غزه‌ام» رونمایی شد.

کتاب «تاریخ شفاهی مسجد جامع» به عنوان دومین کتاب تاریخ شفاهی استان قم درحاشیه نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های کشور در قم رونمایی شد.

رییس ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور، گفت: مسجد تأثیرگذار مسجدی است که عملیات فرهنگی هدفمند برای آن تعریف شود و برای این مهم همراهی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها لازم است.

مشاور وزیر کشور گفت: شهر قم به واسطه سبقه فرهنگی و دینی در برگزاری برنامه های دینی پیشرو و الگوی شهرداری های شهرهای دیگر می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم که پویش #من_در_کنار_غزه‌ام به پیشنهاد او انجام شد، گفت: این پویش باید جهانی شود.

نماینده رئیس جمهوری در امور روحانیت اظهارداشت: جامعه ای که درد دین داشته باشد باید مسجد را در اولویت و محور اصلی اقدامات فرهنگی خود قرار دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بر دوش سازمان های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌هاست و از این رو باید گفت که مسئولیت سازمان فرهنگی شهرداری، بار سنگینی بر دوش شما می‌باشد.

مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور در بیانیه‌ای عنوان کردند: رژیم صهیونستی جنایتی بی مانند را رقم‌ زد و واکنش گسترده به این رویداد نیاز مبرم جامعه امروز است

رئیس کمیته گردشگری کلانشهرهای ایران گفت: برگزاری همایش مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری موجب تشکیل یک شبکه فرهنگی در کشور شده که این شبکه در زمینه اقدامات و همچنین اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها می تواند مثمر ثمر باشد.