سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: حوزه فرهنگ نیازمند همفکری و تعامل همه جانبه است و از این رو باید در راستای توسعه این فضای همفکری تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهر قدس با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت مساجد گفت: مساجد جایگاه بسیار مهمی دارند و مسجد سنگر است و سنگر هم فقط برای جنگ نظامی نیست و در حال حاضر که جنگ رسانه ای داریم باید از مساجد استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که در نشست مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور مطرح می شود استفاده از ظرفیت های مساجد و محلات است، اینکه چگونه می توان با تعاملی که با مساجد داریم از ظرفیت های آنها در حوزه فرهنگ استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ، اکبر ایازی در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا باید از زحمات تمام مجموعه های شهرداری قم و به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به منظور برگزاری این نشست قدردانی کنم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان گفت: هم‌افزایی و انتقال تجربه در کار فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری دوره هم‌اندیشی مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور است که این دوره به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شده و امیدوارم توشه و ثمرات خوبی را برای استفاده در برنامه‌های آینده شهر خودمان کسب کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور در قم خبر داد.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی افتخار شهر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار می شود.

صبح امروز از پوستر نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی افتخار شهر در شورای اسلامی شهر مقدس قم و با حضور تمامی اعضا رونمایی شد.

عصر امروز با حضور نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مقدس قم و اعضا هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از پوستر جشنواره رسانه ای روز قم رونمایی شد

 

به گزارش روابط ‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حاجیه خانم زینت اسلام‌ دوست، مادر شهیدان زین الدین روز‌گذشته در دیدار با عضو محترم شورای شهر قم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم و مدیران این سازمان به مناسبت سالروز تولد شهید مهدی زین الدین، اظهار داشت: بنده در دیدار با آقای سقاییان نژاد، شهردار قم به ایشان گفتم می خواهم از شما تقدیر کنم، چرا؟ چون کار می کنید بالاخره ما این خیابانها، بزرگراه ها و پل ها را میبینیم شما و همه عوامل شهرداری که در اینکار شریک هستند را دعا میکنیم.